Sunday, October 23, 2011

Shopping online???

ha5iL tuLi54n ~lassiessa~ at 7:09 PM
Shopping online... Ok, berminat?? saya sangat suke shopping.. Paling saya suke adalah baju!! agagaggagga... lately,kerap jugak beli baju online... serius,memang rambang mata hokkey... tahan napsu membeli je tau... lololo... every month bley beli satu@dua je...hahhahaha...kalo beli lebey,nanti larik bajet... xlarat nk ligan weh... hehhhehehehhe... 

Tapi, nak di ingat kan,walaupun senang shopping online nie,almaklumla, macam dihujung jari kan.. zaman moden la kunun nye kan.. tapi mesti hati2 hokkey... tengok la, kalo tengok kat page orang tue,ramai jer yang respon,ramai je yang berpuas hati,then, selidik la serba sedikit latar belakang nya... InsyaAllah, doa banyak2 mudah2an sumer ny elok yer... lagi satu, jangan obses sangat hokkey.. berbelanja ikut kemampuan dan bajet2 sket yer... entry ni terbit selepas saya membeli online la nie...ehehehhehhe... nak tau tak,tiap kali bungkusan sampai kt opis jer,mostly,orang yang sama plak bukak pintu opis.. n amik kan barang... so,dorang cop saya suke shopping online!wakakakakkaka... nakal hokkey uols... bkn slalu pon,tapi, sebabkan time barang sampai je, orang yang sama hamek, then, di label la suke shopping online...~lallalalla.... xkesahkan la kan... yang penting niat baik kn...=)calloooooo... tatattata...

2 k0m3n p3m1nat sy on "Shopping online???"

Fara Ada on October 24, 2011 at 2:18 PM said...

sue...aku pun kadang2 suka jugak shopping online..haha sbb malas nk beli belek2 kt kedai..tp xla selalu sgt...hehe

~lassiessa~ on October 25, 2011 at 12:01 AM said...

ehhehehehe...ak pn mls sbenr ny belek2 kt kdai...stg lg rambang mata...ngehehhehehe...tp,kne bajet gak kn...kalo x..haish...poning t..hehehhe

 

~saya,awak dan mereka~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal