Monday, May 16, 2011

Jom2 Senyum2 Sket...

ha5iL tuLi54n ~lassiessa~ at 1:56 PM
hehhehe... tanak cite emo2.. jom bace lawak2 jap yeh..credit to pencipta lawak nih.. mampu wat saya tersenyum di pagi hari..;p

CERITA 1

Asari melihat rakannya, Ajoi sedang membuat kopi. Kemudian memasukkan sebutir ubat panadol ke dalamnya. Dengan kehairanan Asari bertanya kepada Ajoi…

Asari: “Kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?”
Ajoi: “Kopi ni panas… bagi panadol kurang sikit panas dia…”

CERITA 2

Seorang pemburu bertembung dengan seekor singa. Terrperanjat, dia tak sempat mengangkat senapangnya. Tiada pilihan, pemburu itu bertadah tangan dan berdoa. Ketika pemburu itu menjeling ke arah singa, dia ternampak bahawa singa itu juga sedang berdoa.

Pemburu: “Ah leganya… singa baik rupanya. Lepaskanlah aku.”
Singa: “Ya… singa yang baik selalu baca doa sebelum makan, amiiinn…”

CERITA 3

Seorang posmen yang datang menghantar surat .

” Assalamualaikum “
” Walaikumsalam “
” Ni rumah encik Sameon ye?
” Ya saya”
” Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni “
” Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?”

2 k0m3n p3m1nat sy on "Jom2 Senyum2 Sket..."

ZZZzzz said...

hehe..lawak3...

~lassiessa~ on May 26, 2011 at 10:41 AM said...

ahahahhaha...br ader komen ni stelah sekian lamer komen ni ilang...komen pn tau men nyorok2 eh..ngehehhe

 

~saya,awak dan mereka~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal