Wednesday, September 28, 2011

Pupuk minat anda..

ha5iL tuLi54n ~lassiessa~ at 3:46 PM
sesuatu yang dipupuk boleh menjadi minat.. betul tak kawan-kawan??hahahhaha... motivasi diri sket... asyik mengeluh jerk.. nanti cepat tua tau.. hahahhaha... tah la... tibe2 terlintas nk cakap nie... so,cakap je la.. jangan simpan2.. orang tua2 kate,nk ckp, ckp terang2.. bagi jelas... senang orang paham... kalo asyik bagi hint je,leceh jugak.. hahhahaha... eh,cakap pe nie... wat orang pening jerk.. hahahaha... oke2, stop2,jangan cakap banyak... da2.. benti2... panjang sket jer dr sebelum ni kan fara wahida... hahahahha... untuk nazifah baharin plak, senyum k... i tau you serious...ngehehhehe

3 k0m3n p3m1nat sy on "Pupuk minat anda.."

Fara Ada on September 29, 2011 at 8:48 AM said...

hehehehe...sue, hg nk pupuk minat apa ni? hg xdak mention pun dlm entri hg..?! ka aku yg xpaham bahasa? aku ni bukan hg xtau..kdg2 mengong sikit..wakakaka...
betoi2..kena ckp terang2 jgn gelap2..nnt org xpaham..org salahpaham..dah timboi masalah pulak di kemudian hari...cewahh~

~lassiessa~ on September 29, 2011 at 10:11 AM said...

teettttt...minat kat hmm...hmmmm...ape eh...xtau3..hahahhahaha...rs nk pok ak dak???hahhahaha

Fara Ada on October 8, 2011 at 10:06 PM said...

aku tau dah apa yg hg maksud kan sue!!! :D
ok2 aku sokong..mmg kena pupuk minat tu sue..pupuk2...popok2 sikit..pujuk2...InsyaAllah everything will be just fine :)go go fighting! hehe

 

~saya,awak dan mereka~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal