Monday, October 17, 2011

Cemburu tanda sayang??

ha5iL tuLi54n ~lassiessa~ at 2:50 PM
hellooo...hellooo... ape kabar sume??hehhehehe...hope sumer sehat yer adik-adik... hmmm,berbalik kepada tajuk entry kali nie... cemburu tanda sayang.. valid lagi tak statement nie.. pada saya, mesti la valid kan... bergantung kepada setiap orang macam mana die tafsirkan ape maksud cemburu dan begitulah sebaliknya.. statement nie memang da lamer kn?? uols ingat tak bile pestime uols dengar statement neh?? hah! cepat hengat.. kalo tak, sile diri atas kerusi hokkey!agagaggaa


actually, entry kali nie,tiada kaitan pada yang ada ataupun yang tiada.. general hokkey... ai pon bukannya kuat cemburu pon! hahhahaha... bley caya ke?? lalallala... yer.. mesti percaya hokkey! kalo tak caya, sila diri atas meja! gegegegge... cemburu tu boley sbenarnya, tapi jangan la sampai cemburu tahap gaban yer anak-anak.. nanti sendiri gak yang susah... hehehhehe... betul, cemburu tanda sayang, tapi berpada-pada la kan... ngehehhehe... 
ok,sekian bebelan untuk kali nie... nanti jumpe lagi keh!

5 k0m3n p3m1nat sy on "Cemburu tanda sayang??"

cuba teka siapa saya said...

Docte - saya x stuju ungkapan tu, dulu kawan saya tu cemburu sangat tapi rupanya dia ada org lain tapi masih cemburu dgn saya. Sekarang bagi saya cemburu = tak sayang. sob sob sob

~lassiessa~ on October 17, 2011 at 6:03 PM said...

wah....siapakah anda??=)anyway,thnx 4 ur comment...=)

Fara Ada on October 17, 2011 at 8:40 PM said...

sue..betul tu sue sesetengah org cakap CEMBURU TANDA SAYANG..
nak cemburu pun bio la kena pada tempat ye x...tapi kalau mcm kes encik/cik/puan cuba teka siapa saya tu...ishh tu bukan cemburu tanda sayang lagi dah...tu tandanya tamak..hahaha...dah ada org lain..lg nak cemburu..hehe kan sue?
tp kdg2 ada jugak cemburu tanda DENGKI! haa ada jugak tu sue.. :)

~lassiessa~ on October 18, 2011 at 9:19 AM said...

fara...ha!sokong2!tgk keadaan kn...tp byk org cemburu kt kite sbb kite comel kn????wakakakakkaka....

~lassiessa~ on October 23, 2011 at 8:51 PM said...

hokkey...saya kenal encik/cik/puan cuba teka siapa saya...agagaggagga...identiti anda di jari saya!;p

 

~saya,awak dan mereka~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal