Monday, October 1, 2012

say cheese!

ha5iL tuLi54n ~lassiessa~ at 11:45 AM
owh... nazifah marah saya wat entry kontot.. hahahhaha.. bz lah pah! erkkk.. cecepat larik.. sebelom kene lepuk ngan kak pah.. ~~lalallala ok2... ni gamba time kenuri zana & farah ye.. credit to zana.. sebab haku nan hado camera canggih n semak pon(a.k.a smart phone).. hahahha.. sekian terima kasihhh..=)


3 k0m3n p3m1nat sy on "say cheese!"

rosefilia said...

Tudia nama terpampang, seb baik mintak yang elok2. Hahaha.. Hurmm, nak komen nih:
1. Entri tu tetap nampak kontot (pada pandangan aku). Tak tau la kalo orang lain rasa dah panjang dah kalo camtu. heee
2. Gambar jugak nampak kontot bagi aku. Seb baik aku sebut nama pengantin 2 org. Kalo aku sebut zana saja, maka sekeping jelah pic yg akan wujud kat entri tu eh??

Adoiiilaaaa......

Takpe lah , aku memahami kesibukan bakal .......... Hehehe... Jadi aku nak request nnt kenduri hg, sila buat entri panjang berjela selepas hanimun aka tak bz.. Boley?

(Aku rasa kan, komen aku lagi panjang dari entri hg, su. Dah boleh copy paste jadi satu post kat blog aku dah..Hahahaha (riak))

Ok, sekian utk kali ni.

~lassiessa~ on October 1, 2012 at 12:33 PM said...

hhahahahahaha....gelak terguling dah..smpai xtertaip entry pepanjang!~~lalalallalalla

Fara Ada on November 6, 2012 at 8:43 PM said...

hahahaha...kak pah ni dah mcm komen mcm chef dlm masterchef pulak..ada ja xkena dgn entri sue..hahaha

 

~saya,awak dan mereka~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal