Monday, May 7, 2012

lamer ny menyepi..

ha5iL tuLi54n ~lassiessa~ at 2:54 PM
Assalamualaikum sumer... selamat petang semua.. iskh, lama betul tak hapdate belog.. ahkak takde idea sbenaqnyer kak jemah sekalian.. hehehehe... (*lamer bebenor ye takde idea..)hahahha.. agak-agak la kan.. nampak sangat tak pandai wat karangan.. ~lallalalala.. ade saya kesah??hehehhe...

Huish.. diam tak diam, iskh, diam-diam la..hahhaha.. udah bulan mei da yer.. cepatsss nyer mase men jalan-jalan kan.. tak terkejar kak jemah...;p hmm... owh.. minggu depan kawan saya kawen.. bulan depan pon kawan saya kawen..tahniah kawan-kawan..nak mention nama dak?? eh, tak yah la kan.. nanti merah, blushing-blushing muka kawan kite tauuu... kelllaasss kau jah!weeeee~~ so, selamat pengantin baru in advance!

Eh, ape isi penting cite nie sbenaqnya nie??hahahha..hentam je la labu... saya kekuranngan oksigen untuk mengarang dengan lebih baek kali ini..hahahhaha..(*selama ni mengarang dengan baek sangat ke??phheewwwwwwwwwww*sambil garu-garu pale)..
Okeh-okeh, cukup-cukup...tataaaaaaaaa

hahaha...banyak ny makan!

2 k0m3n p3m1nat sy on "lamer ny menyepi.."

Fara Ada on May 9, 2012 at 4:21 PM said...

lamanya hg menyepi sue..hehe
rajin2kan la diri update blog ada jgk benda aku nk bc...hehe
ckp org aku sendiri pun malas jgk.. huk huk

~lassiessa~ on May 10, 2012 at 11:22 PM said...

hhhahaha...ak kemalasan sbenaqnyer fara..hahhaha..bukak hari2, tp, baca org pny ja..seniri pny, malas nk hapdate..hahhaha...

 

~saya,awak dan mereka~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal