Monday, May 21, 2012

Teringin berbisnes..

ha5iL tuLi54n ~lassiessa~ at 11:09 PM
Assalam, hello dan hye semua!

Keinginan untuk berbisnes tibe-tibe datang..hohoho..tapi, saya tak tahu dan kurang keyakinan diri sikit..macam mane ye.. rase teringin tu hampir memenuhi ruang hati, tapi, masih kurang keberanian..seronok tengok member-member da stat bisnes nie... rase excited nak try..tp, pendamkan dahulu seketika.. maybe nanti terbukak pintu hati, saya akan memulakan misi penjelahan ke alam baru ini..hehehe..

3 k0m3n p3m1nat sy on "Teringin berbisnes.."

mawaddah on May 22, 2012 at 10:54 AM said...

aku pun sama. dah lama dah keinginan tu.tapi lebih prefer utk buat online. tgh fikir nk jual ape n camne nk cari supplier. huhu

rosefilia said...

bisnes gapo? aku nak beli nih..cepat2..

~lassiessa~ on May 23, 2012 at 9:12 AM said...

@ct~~ aah..tu la..ak pn prefer on9..idea tu kdg2 nk bisnes ni, nk bisnes ni, xtau mn 1..hehhehe


@eifa~~ x beli, siap hg..aku paksa beli depan umah..hahahha

 

~saya,awak dan mereka~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal