Friday, December 14, 2012

ABC Air Batu Campur

ha5iL tuLi54n ~lassiessa~ at 1:27 PM
bersiaran langsung di hari jumaat yang indah... yeay!! esok cootiii..yes3.. ape daa, orang len cuti tak kecoh pon kan.. takpe, tak kesah pon sebab saya mmg suka hari cuti. evryday, hari cuti lah yg saya tunggu especially pegi kje hari isnin.. dok cakap, bile nak petang jumaat nie..hahahaha..pheewwww

Ok, sajian gamba untuk kali ni adalah gambar ape ye...hmm... bosan tak tengok gamba tawen??errkk...bosan jangan tengok.. sebab saya nak letak jugak..hehhe.. sebab saya suka gambaq adik photographer nie.. so, sebagai menghargai, saya letak jap ye..hehe

credit to out OP. sabar tunggu hasil semuanya..hope sume shantek!

Tak sangka tau, incik hubby ley angkat plak.. saya bajet xlepas angkat tau time suruh angkat tuh..hahahhaha..ringan jugak haku ni ye..hahhaha(*ah, perasan lah kau cik salmah!hahhaha)..tapi, malu woi wat aksi gini..seb bek ramai gak perantin on dat day kat situ.. so, memasing macam bajet cun je lah kan.. dalam hati, eh, baju aku lawa lagi kot..hahhaha..memang perasan gile kau nyah!hahhahaha

Ok, sekarang giliran si omeyyy ini plak...saya memang winnduuu gile nak cioommmm2 die hokkey...ye arissa..mama sue(*ecewah, ni nama baru geng2 bas sekolah yang baru sahaja masuk parlimen sebentar tadi ye.. panggilan auntie dah dilucutkan dan digantikan dengan mama.. ahhh.. suwittt kannn... lallalalalalla) upload gambar awak ye... aummmm... muahhh3... sayang kamu! 

oommmeyyyyy....windu awak lah darling!

3 k0m3n p3m1nat sy on "ABC Air Batu Campur"

Fara Ada on December 14, 2012 at 2:06 PM said...

amboiii cantiknya gambar kawen dia..hehe hg tu ringan sue oiii...xsusah pun nk angkat..kalau aku kot la mir mengah nk angkat...hahaha...

ha pasni cpt2 dpt baby tau...doa bebyk..makan benda berkhasiat ja..jgn dok diet sgt..5 kali sehari kena cukup :)aicehh memandai ja kan aku ni..

~lassiessa~ on December 14, 2012 at 2:51 PM said...

hahhahaha...bunyik gak napaih lelah angkat farah oi..hahahhaha...eleh, hg pn ringan gak pa.cer sruh mir angkat...aku jamin bley lambung2 lagik..tp, angkat lepas bsalin no..kalo angkat skrg, mmg nk kne sekeh...ngehehhehe...aminnnn...doakan aku pon cpt dpt rezki ye..hehehe

Fara Ada on December 15, 2012 at 9:47 PM said...

hehehe didoakan semoga dimurahkan rezeki cpt2 dapat bb ye...
jgn lupa doc pesan ambik yeee...hg dah boleh ambik dah tu...hehe kita merancang Tuhan menentukan. InshaAllah...

 

~saya,awak dan mereka~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal